Sunday, April 17, 2011

it's a homage-to-pearl-jam weekend!!

Weekend ni panas sgt kat Kuantan.
So, aku tak bawak keluar sangat family weekend ni.
Dalam masa duduk kat rumah, dah lama tak layan Pearl Jam.
Seriously, aku bukan fan. Album yang paling aku minat pun "Ten", "Vs" dengan "Vitalogy".
Precisely, aku suka Gossard dengan Abbruzzese. Vedder memang one of a kind during that time.
Until Creed, Hootie... semua macam nak buat vocal macam Vedder.


Lama tak layan kapok sambil cover lagu2 nih.. Minggu ni.. LAYANNN!!!

State of Love and Trust unplugged (rules!!!)


Black unplugged (takhta!!)

1 comment:

  1. Pearl Jam aku tak dengar, tapi aku impressed ngan dorang nye fans kumpul bootlegs Pearl Jam satu masa dahulu, siap band ni sendiri released tiap2 show nye recording dari soundboard, ni lama sebelum Metallica ke Kiss ke buat benda sama

    ReplyDelete