Sunday, February 17, 2013

Siksakubur in Kuantan, after 6 years..

Mungkin bukan 6 tahun. Kali terakhir saya menonton live ialah Iron Maiden di Singapura. Sebelum itu, saya tak ingat. Jika ditolak Maiden (sebab konsertnya besar, bukan gig), maka kali terakhir saya menonton gig ialah 6 tahun lepas. Banyak yang dah tawar dalam hati ini untuk menonton gig.

Baru-baru inilah, saya pergi juga menonton Siksakubur. Niat lebih kepada nak buka table untuk menjual barang-barang yang tidak diingini. Di samping itu, dah lama tak gunakan kamera.

Fendi (Torch)

Daarchlea

Daarchlea

Siksakubur

Siksakubur

Siksakubur

Siksakubur

Anguish

Tasyim

4 comments:

  1. hebat juga anda berkamera...guna apa?

    ReplyDelete
  2. kamera disposable yang dapat free masa beli kfc tahun 80an dulu.. haha

    ReplyDelete
  3. Baju Death tapi ejaan salah. Sape punya keje print tu aiiisshhh...

    ReplyDelete
  4. fuhh.. DIED. hehe. memang best dapat open utk siksa kubur.saya open utk edisi kuala terengganu.

    ReplyDelete